روانشناسی

اگر این ۵ علائم در شما وجود دارد یعنی نیاز جدی به روانشناس دارید

  • اگر این ۵ علائم در شما وجود دارد یعنی نیاز جدی به روانشناس دارید

    ممکن است در وجود شما برخی علائم متفاوت وجود داشته باشد، این علائم نشان دهنده این است که شما نیاز جدی به یک روانشناس دارید.

    روانشناس
    روانشناس
    ناامیدی

    غم و اندوه، احساس ناامیدی یا بی ارزشی نشانه ای از افسردگی است. افکار ناامیدانه می تواند شامل مواردی مانند نگرانی از آینده باید یا اینکه هرگز خوشحال نخواهید شد و یا برای بهبود وضعیت خود بی انگیزه باشید.

    نگرانی مداوم

    نگرانی در دوزهای کم طبیعی است اما اگر همیشه نگران هستید که اتفاق بدی رخ دهد، می تواند مانع لذت بردن از زندگی شود. اگر بیشتر روزها نگران هستید و نمی توانید بی خیال باشید، این نشانه اضطراب و تشویش است پس حتما به علائم بدنی خود توجه کنید.

    تعارضات در رابطه

    عوامل بسیاری می تواند ازدواج یا رابطه شما را خدشه دار کند. مثلاً بچه دار شدن یا اختلاف نظر درمورد پول. بیشتر افراد برای زوج درمانی خیلی منتظر می مانند اما با ذهن باز و درمانگر مناسب، می توانید احترام و ارتباط قوی را به روابط خود برگردانید.

    خواب زیاد یا خیلی کم

    آیاخیلی بیشتر یا کمتر از حد معمول می خوابید؟ افسردگی و اضطراب می تواند خواب را تحت تأثیر قرار دهد و خواب بی کیفیت می تواند علائم را بدتر کند. بد خوابیدن در یک دوره استرس، طبیعی است اما اگر بی خوابی هفته ها ادامه یابد ، ممکن است مشکل جدی باشد. درمان شناخت رفتاری برای بی خوابی، می تواند کمک کند.

    از دست دادن اشتها یا زیاد غذا خوردن

    یکی از علائم افسردگی را تغییر وزن یا اشتها عنوان کرده اند بنابراین توجه کنید اگر زیاد غذا می خورید یا اصلا احساس گرسنگی نمی کنید به پزشک مراجعه کنید.

    گردآوری: نیمکت خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا