رپورتاژ

اجاره ویلا در قلب طبیعت شمال: متل قو، کلاردشت و نمک آبرود

  • از ابتدا تا انتهای خط ساحلی مازندران پر شده است از شهرها و روستاها با مجموعه‌های گردشگری و تفریحی. از متل قو تا نمک آبرود چندین گزینه قابل انتخاب برای گردشگران وجود دارد.

    گشت و گذار میان کوچه پس کوچه‌های شمال و لذت بردن از هوای پاک، تجربه بی نظیری را برایتان رقم می‌زند. 

    پیشنهاد می‌کنم هنگام برنامه ریزی برای سفر به شهرهای مازندران حتما چند روزی را وقت بگذارید تا به طور کامل از شهرهای پرطرفدار شمال کشور دیدن کنید. 

    شمال ایران با سواحل ماسه‌ای، جنگل‌های سرسبز و آب و هوای معتدل، مقصدی ایده‌آل برای گذراندن تعطیلات است. متل قو، کلاردشت و نمک آبرود سه شهر زیبا در استان مازندران هستند که هر کدام با ویژگی‌های منحصر به فرد خود گردشگران را به سوی خود جذب می‌کنند. بیایید بیشتر با این ۳ شهر محبوب آشنا شویم. 

    اجاره ویلا در قلب طبیعت شمال: متل قو، کلاردشت و نمک آبرود

    متل قو، بهشتی برای آرامش

    متل قو که چند سالی است اسمش به سلمان‌شهر تغییر کرده است، یکی از نفس‌گیرترین جاذبه‌های دیدنی مازندران است. 

    با اینکه در طور چند سال اخیر این شهر اسم زیاد عوض کرده است اما همچنان بیشتر افراد آن را به نام متل قو می‌شناسند. جاذبه‌های گردشگری متل قو باعث شده تا این شهر در روزهای تعطیل حتی افزایش جمعیت ۲۰ برابری را تجربه کند! 

    متل قو یا سلمانشهر در عباس آباد قرار دارد. این شهر ساحلی مثل قویی زیبا و سفید میان آبی دریای خزر می‌درخشد. مساحت این منطقه تقریبا ۷۵۰ هکتار بوده و ۱۴ هزار نفر جمعیت دارد.

    متل قو از شمال به دریای خزر، از شرق به کلارآباد مازندران، از غرب به شهرستان عباس‌آباد و از جنوب به رشته‌ کوه‌های البرز می‌رسد.

    زیبایی و سرسبزی را در آغوش متل قو می‌توانید پیدا کنید. 

    جاذبه‌های طبیعی متل قو

    متل قو با تلفیقی بی‌نظیر از روستاهای باصفاء، جنگل‌های سرسبز و سواحل ماسه‌ای، مقصدی ایده‌آل برای گردشگران است. تجربه اقامت در روستا، پیک‌نیک در دل طبیعت و قدم زدن در ساحل، سفری فراموش‌نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. جاذبه‌های گردشگری متل قو، این شهر را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری مازندران تبدیل کرده است.

    شما می توانید به راحتی برای اجاره ویلا متل قو به صورت انلاین اقدام کنید.

    کلاردشت، نگین البرز

    کلاردشت در غرب مازندران قرار دارد و به واسطه هوای پاک و خنک و طبیعت زیبا و بکر و سرسبز بسیار پرطرفدار شده است. 

    فاصله کلاردشت با تهران فقط ۲ ساعت و نیم است و از آنجا با کمتر از نیم ساعت رانندگی به دریا می‌رسید.

    کلاردشت دشت بزرگ و سرسبزی است که در میان رشته کوه‌های البرز قرار دارد و ارتفاع آن از سطح دریای خزر به ۱۲۵۰ متر می‌رسد. 

    اگر از آب و هوای این شهرستان رویایی بخواهیم بگوییم آب و هوا در تمام فصل‌ها خنک و غیر شرجی است. مزیت کلاردشت نسبت به شهرهای دیگر مازندران همین غیرشرجی بودن آن است. 

    پس اگر از آب  و هوای شرجی شمال کشور خسته شده‌اید و دلتان نسیم خنک می‌خواهد در اولین فرصت به کلاردشت سفر کنید. 

    هر سال گردشگران زیادی چه از داخل کشور چه خارج از کشور این شهر را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند. دلیلش هم واضح است. طبیعت سرسبز و بکر، کوه‌هایی مرتفع که نمایی از طبیعت جذاب را شکل داده‌اند و از همه مهم تر تجربه واقعی آرامش، این شهر را به پرطرفدارترین شهر مازندران تبدیل کرده است. 

    آرزوی سفر به طبیعتی بکر و لذت بردن از مناظر کوهستانی، جنگلی و روستایی، با اجاره ویلا کلاردشت به واقعیت می‌پیوندد. سایت شب به عنوان امن ترین پلتفرم رزرو ویلا در ایران، این امکان را برای شما فراهم کرده تا فقط با چند کلیک ساده، ویلا کلاردشت با ویژگی‌های متنوع را رزرو کنید. با اقامت در کلاردشت، به راحتی می‌توانید به همه جاذبه‌های طبیعی این منطقه دسترسی داشته باشید و سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

    اگر برای اولین بار است که می‌خواهید به کلاردشت سفر کنید حتما هنگام رزرو ویلا با سوالات زیادی مواجه می‌شوید. نگران نباشید ما با پشتیبانی ۲۴ ساعته پاسخگوی تمام سوالات شما خواهیم بود.

    قیمت ویلا در کلاردشت، مثل همه شهرها ثابت نیست و با توجه به عواملی مثل فصل، موقعیت مکانی، ویژگی‌های ویلا یا سوئیت موردنظر تغییر می‌کند. مثلا اگر شما در بهار قصد سفر به کلاردشت را داشته باشید هزینه اجاره ویلا کمی بالاتر خواهد بود و در فصل‌های دیگر مثل پاییز و زمستان به علت کاهش تعداد مسافران قیمت ویلا تا حد زیادی کاهش می‌یابد. 

    پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات بیشتر از قیمت‌ها وارد سایت شب شده و در همان صفحه اول، زمان سفرتان را به همراه تعداد روزهایی که می‌خواهید در آنجا اقامت داشته باشید و تعداد همسفران و نوع اقامتگاه خود را مشخص کنید و در نهایت از بین پیشنهادهایی که در لیست مشاهده می‌کنید با دقت و در نظر گرفتن بودجه خود، یکی را برای سفر خود انتخاب کنید. 

    ما سفر خوبی را برایتان آرزومندیم. 

    نمک آبرود، ساحلی رویایی

    در ۱۲ کیلومتری چالوس جاده فرعی شما را به منطقه‌ای می‌رساند که اسمش ساحل نمک آبرود است. از نظر من، نمک آبرود فقط یک ساحل نیست بلکه بهشتی ترکیب شده از جنگل‌های سرسبز و دریا و تفریحات هیجان انگیز است که لذت بردن از همه این جاذبه‌ها هدیه‌ای است که می‌توانید به خودتان بدهید. 

    اجاره ویلا در قلب طبیعت شمال: متل قو، کلاردشت و نمک آبرود

    نمک آبرود طبیعتی دست‌نخورده، و یکی از زیباترین پارک‌های جنگلی جهان را در دل خود جای داده است.

    نمک آبرود، با وسعت حدود ۶۵۰ هکتار، در ساحل زیبای دریای خزر و دامنه‌های البرز قرار دارد. این منطقه توریستی، تلفیقی بی‌نظیر از طبیعت بکر و امکانات رفاهی متنوع است. بخش مسکونی نمک آبرود با ویلاهای لوکس و مدرن، پذیرای گردشگران است. در بخش تفریحی نیز، طیف گسترده‌ای از تفریحات آبی و زمینی، برای هر سلیقه‌ای وجود دارد.

    سفر به شهرهای شمالی همیشه جذاب بوده است؛ حال اگر این سفر، رفتن به یک مکان بی‌نظیر و دیدنی با تفریحات متنوع باشد، قطعا حال و هوای شما را دگرگون خواهد کرد. 

    نمک آبرود جزو یکی از مقاصد دیدنی شمال به حساب می‌آید که اگر فقط یکبار به آنجا سفر کنید، تصویر زیبایی و سرسبزی آن تا مدت‌ها در ذهن شما باقی خواهد ماند. سفر به نمک آبرود، سفری هیجان‌انگیز به اعماق سبز طبیعت بوده که با اجاره ویلا نمک آبرود می‌توانید آن را خاطره‌انگیزتر کنید. شما می توانید ویلا نمک آبرود خود را به صورت انلاین رزرو کنید.

    اجاره ویلا در قلب طبیعت شمال: متل قو، کلاردشت و نمک آبرود

    نمک آبرود یک شهرک گردشگری و ویلایی است که بین دو شهر چالوس و تنکابن در استان مازندران قرار گرفته است. این شهر از طرف شمال به دریای خزر و از طرف جنوب به کوه البرز می‌رسد. البته نمک آبرود نسبت به دیگر شهرهای شمالی، فاصله بیشتری با دریای خزر دارد؛ بنابراین میزان رطوبت آن نسبت به سایر شهرها کمتر است. از طرفی دیگر، بخش زیادی از این شهرک را درختان کهنسال جنگلی با ارتفاع بالا تشکیل داده‌اند؛ در نتیجه اگر قصد سفر به این دهکده توریستی را دارید و می‌خواهید حال و هوایتان عوض شود، فصل بهار بهترین زمان برای سفر خواهد بود. البته سایر فصل‌های این منطقه نیز جذابیت خاص خودشان را دارند و می‌توانید از بودن در این مکان در هر موقعیتی، لذت ببرید.

    این شهرک گردشگری در کنار زیبایی‌های بی‌بدیل خود، تفریحات هیجان‌انگیزی نیز دارد که می‌توانند لحظات خاطره‌انگیزی را برای شما فراهم کند. یکی از معروف ترین جاذبه‌های نمک آبرود تله کابین آن است که تبدیل به نماد این شهر شده است. اگر فرصت سفر به نمک آبرود را پیدا کردید، لذت سوار شدن تله کابین آن را از دست ندهید. تماشای این شهرک از بالا، شما را غرق در لذت خواهد کرد. قدم زدن در پارک جنگلی نمک آبرود، راه رفتن روی پل معلق، هیجان سوار شدن سورتمه، تجربه پرواز در مجتمع پرواز نمک آبرود و… سایر تفریحات این منطقه به شمار می‌آیند که امتحان کردن آن‌ها خالی از لطف نیست.

    فراموش نکنید که در زمان سفر به این شهرک توریستی حتما یکی از صنایع دستی این منطقه مانند حصیر، جاجیم، گلیم، سفال و غیره را برای خودتان سوغاتی ببرید و خوراکی‌های خوشمزه آن مانند برنجک، آغوزنون و قماق، نان ییلاقی و غیره را حتما امتحان کنید.

    اجاره ویلا نمک آبرود

    اگر دغدغه پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب در دهکده توریستی نمک آبرود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که چند روز قبل از سفر خود، به صورت آنلاین نسبت به اجاره ویلا نمک آبرود اقدام کنید. برای این منظور کافی است تا از بین گزینه‌های موجود در این صفحه، ویلا نمک آبرود مورد نظر خودتان را بر اساس مدت زمان اقامت، امکانات و قیمت انتخاب کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا